Pàgina Oficial d'Altea

versió accesible

Consulta d'Expedients

Conega en tot moment l'estat de tramitació dels seus expedients.

Un dels majors beneficis és que permet als ciutadans conéixer en qualsevol moment, des de la seva pròpia llar, l'estat dels expedients amb els quals mantenen algun tipus de relació.

Tant l'entitat com el propi ciutadà ixen guanyant: l'Ajuntament veu dràsticament reduït el temps destinat a resoldre aquest tipus de consultes, summament freqüents; els ciutadans guanyen en tranquil·litat i comoditat, per la qual cosa millora la seva percepció de l'eficàcia de la labor municipal.

Gràcies a la integració del gestor d'expedients amb la seu, l'estat de tramitació està permanentment actualitzat de forma automàtica i en temps real, per la qual cosa el personal de l'Ajuntament no haurà de destinar temps a aquesta tasca. Bastarà amb que els ciutadans s'identifiquin de forma segura amb qualsevol dels certificats electrònics admesos per accedir a un llistat d'expedients en els quals es detalla el tipus de relació (interessat, representant, denunciat, etc.), l'estat de tramitació, la data d'obertura i, si escau, la data de tancament de l'expedient.

El llistat d'expedients s'ordena a manera de subcarpetes, per la qual cosa el ciutadà pot també accedir a l'expedient per consultar i descarregar els documents presentats per ell mateix i emesos per l'Ajuntament, així com per aportar nous documents relacionats amb l'expedient consultat i modificar les dades de notificació.