Pàgina Oficial d'Altea

versió accesible
« Volver
21.01.17

Altea es posiciona com a destinació per a la gravació de programes i espots publicitaris

Les inclemències del temps no van impedir que Altea tingués el seu protagonisme ahir al migdia a Fitur. Els talls de carretera i comunicacions amb Madrid van impedir que es realitzessin algunes de les activitats previstes inicialment, però si es van poder presentar oficialment els actes de celebració del 400 aniversari d'Altea amb una renovada oferta turistica, en el stand del Patronat de la Costa Blanca.

 La presentació en públic i davant els mitjans de comunicació va comptar amb la presència de l'alcalde d'Altea, Jaume Llinares, l'edil de turisme, Anna Alvado, el diputat provincial de turisme, Eduardo Dolón, i de l'historiador alteà, Juanvi Martín, que va actuar com a conductor de l'acte.

 La localitat alacantina va mostrar la seva oferta per aquest any amb les seves 400 anys d'història, la gastronomia, la seva oferta cultural i patrimonial, la seva important oferta nàutica i la promoció del turisme mediambiental i sostenible. Recordar que en aquest any històric per a Altea se celebraran diferents activitats i esdeveniments amb motiu de l'efemèride, de les quals es van avançar alguns detalls en Fitur.

 Ressaltar que el “Show Cooking” previst per al día d’Altea a Fitur, es va haver de suspendre finalment pels problemes climatològics esmentats anteriorment, i que van obligar a tornar a casa a mig camí de Madrid, al restaurador alteà Vicente Orozco del Cantó del Palasiet, que hagués elaborat un saborós arròs típic alteà a Fitur.

 L'edil de turisme, Anna Alvado, realitzava una valoració molt positiva de la presència d'Altea en la fira internacional de turisme de Madrid. Segons la responsable municipal alteana en matèria turística, “han sorgit, entre altres opcions, l'interès de diferents cadenes de radio i televisió per realitzar part de la seva programació en la nostra localitat, a més d'utilitzar diferents enclavaments d'Altea per a l'enregistrament d'esports i campanyes de publicitat”.

 Per a Anna Alvado, la presència d'Altea en Fitur és fonamental, “és un aparador magnífic, per les grans possibilitats que té la nostra ciutat. Qualsevol acte que es realitza a Fitur té una gran difusió i per això hem intentat aprofitar aquesta oportunitat”, va concloure la regidora de turisme, que va voler agrair a l'Agència Valenciana de Turisme i al Patronat Costa Blanca per totes les seves accions promocionals que han dut a terme, i en les quals ha participat Altea.

 La delegació alteana ha mantingut diferents reunions de treball en Fitur, i entre altres assoliments, s'ha assegurat la presència d'Altea en la fira nàutica de Medsea en el mes de març a Alacant, en la que el consistori estarà acompanyat de huit empreses del sector en el stand d'Altea. A més s'han iniciat contactes per a la venda d'experiències i promoció d'Altea al veí país de Portugal, i ofertar les possibilitats de rutes senderistes i amb bicicleta que es poden realitzar per la localitat. Per finalitzar, es podran publicitar les diferents festes d'Altea en un portal web especialitzat en festes tradicionals, i s'han mantingut reunions amb Tour Operadors internacionals, entre els que destaquen els canadencs i russos.